Magic Baked: Xiaomi 'My Love'

Wednesday, 11 November 2015

Xiaomi 'My Love'

Mama Cake | 06:58 | 1Comments |
Assalamualaikum..

Bila sebut Xiaomi, masih ada lagi yang bertanya .. Apa tu??
xiaomi ni adalah jenama telefon pintar yang semakin melonjak naik sekarang..
zety sendiri menggunakan telefon pintar Xiaomi..
tetapi sering diperkatakan lekeh atau "nset cikai"

hehe..
Dengar saja namanya dah dapat agak kan berasal dari negara mana..
tentulah China..
sebagaimana yang kebanyakan daripada kita berpendapat (tmasuklah zety),
 klau made in China ni mmg cikai la..

tp Xiaomi ni mempunyai kualiti yang sangat baik dan setanding dengan telefon-telefon pintar yang lain..
setakat zety guna Xiaomi ni, ok la..

Untuk pengetahuan semua, Xiaomi sebenarnya diperbuat oleh syarikat Foxconn dan juga Inventec,,
kalau nak tahuu, Foxconn adalah syarikat yang sama yang mengeluarkan iPhone, iPad, Blackberry.. 
masa sebelum beli fon ni review dia punya spec memang terus jatuh hati dengan harga dia..
ok la.. (boleh search harga xiaomi)
kamera cantik.. speaker pun ok.. smooth je.. n kalau nak theme semua ada...

cuma.. satu je, Xiaomi ni susah sikit nak cari..
selalunya dalam online ataupun website xiaomi sendiri..
(zety pun beli online..hehee)
tapi ramai orang guna.. pelik kan.. hehe..

  kalau pergi kedai2 casing telefon, mesti ada casing untuk xiaomi.. dan bukan suatu nama yang janggal apabila disebut.. dulu masa Zety nak beli casing Xiaomi, macam ragu2 je nak sebut, takut orang xtau,, rupanya..Xiaomi ni jenama yang agak femes..cuma telefon dia susah sikit nak cari..
biasalaa..barang berkualiti..

jadi.. apa tunggu lagi..
 jom laa beli Xiaomi..(eh, promot pulak) hehe..



1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete